Ingen frågar var du kommer ifrån. Alla undrar vart du är på väg.
Till vårens första träff har vi äran att välkomna vårt nya medlemsföretag HiQ.
Smarta städer, uppkopplade hem, röstaktivering, robotar, digi-fysiska platser och självkörande bilar förändrar förutsättningarna för din marknadsföring och ditt bolag. Det vänder upp och ned på invanda begrepp och på sättet att vara relevant. Framtida affärsmodeller och användarbeteenden kräver nya tankesätt för att skapa lojala kunder, och hitta nya. Vi upplever just nu en av de största förändringarna sedan den industriella revolutionen. Hur kan du använda det för att stärka och särskilja ditt varumärke i framtiden?
HiQ håller en klarsynt, konkret och inspirerande utblick kring vad som händer, hur du skall tänka och agera på morgondagens snabba, globala spelplan. HiQ kommer bland annat att ge exempel från några av sina kunder Swish, Volvo Cars, Husqvarna och Länsförsäkringar för att visa goda exempel på lyckade strategier och aktiviteter.
Träffen leds av vår moderator Nicklas Holmberg. Det är ni deltagare som sätter extra krydda på träffarna med era erfarenheter och diskussioner. Så fundera gärna kring vilka frågor i anslutning till temat som ni vill ta upp under förmiddagen.