Akademi, kvalitet och framåtanda är ord som förknippas med EFL. Detta visar en nyligen genomförd kundundersökning bland EFLs nuvarande och tidigare deltagare. Som tack för hjälpen lottade vi ut en snygg vattenkaraff av Jamie Oliver, som vanns av Katarina Strömberg från Epsilon som just nu läser Affärskunskap.
EFL har nyligen genomfört en kundundersökning bland nuvarande och tidigare deltagare. Undersökningen visar att deltagarna förknippar EFLs varumärke bland annat med akademi, kvalitet, framåtanda, kompetens, gemenskap, proffesionellt, seriöst och nytänkande.
Att de valt att studera på EFL motiveras bland annat med följande: EFL har väldigt gott rykte, rekommendationer från vänner och kollegor, utbildningarna håller en högre nivå, bra upplägg och innehåll, samt EFLs koppling till universitetet.
Som tack för hjälpen lottade vi ut en läcker vattenkaraff, designad av Jamie Oliver, som vanns av Katarina Strömberg från Epsilon som just nu läser Affärskunskap.