Tisdagens frukostseminarium på temat ”Digital Marknadsföring – lika mycket strategiskt affärsverktyg som kommunikationsmetod” med Sean Duffy och Jörgen Adolfsson bjöd på strategier och verktyg för marknadsföring i digitala kanaler.
Sammankomsten var ett smakprov på såväl inramningen och upplägget av EFL/Ideon Meetings nätverksgrupp Ex Ante Marknad, samt höstens tredagars Business Solution-kurs Digital Marketing som startar den 8 december.
EFLs Business Solutions-upplägg bygger på 3 heldagars skarpt jobbande med deltagarnas egna utmaningar inom ramen av en relevant frågeställning.
– Som deltagarna på frukostseminariet kunde se så är blandningen digital marknadsföring och affärsutveckling en spännande kombination där EFL kan erbjuda ett skarpt upplägg för den som vill ta tillfället i akt att utveckla sin verksamhet utifrån framtidens förutsättningar, säger Tony Åkesson som är Director of Executive MBA på EFL.
Läs mer om EFLs Business Solutions:
Corporate Brand Management
Creating the attentive company
Digital Marketing
Leading Generation Y
Making mergers work
Läs mer om EFLs och Ideon Meetings nätverksgrupper:
Ex Ante Ekonomi
Ex Ante HR
Ex Ante Marknad